Ankieta Szanowni Państwo! Pragniemy poznać zdanie Państwa na temat jakości usług medycznych świadczonych w naszej placówce. Opinia Państwa jest niezbędna do tego, aby korygować niedociągnięcia i wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Bardzo prosimy o szczerą ocenę, bo jedynie taka daje szanse zdobycia rzetelnej wiedzy o poziomie zadowolenia Państwa z pobytu w naszej placówce. Ankieta jest anonimowa. Podaj swoje imię Podaj swoje nazwisko (opcjonalnie) Podaj swoją płeć: Kobieta Mężczyzna Wykształcenie: Wyższe magisterskie Wyższe licencjackie Średnie Zawodowe Podstawowe A. Jak ocenia Pani/Pan jakość obsługi pracowników Rejestracji? 1. Sprawność obsługi rejestracyjnej: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 2. Czas oczekiwania na zarejestrowanie: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 3. Kompetentna informacja: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 4. Jakie są Pani/Pana oczekiwania dotyczące jakości obsługi pracowników Rejestracji? Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz... B. Jak ocenia Pani/Pan jakość opieki lekarskiej? 1. Troska o pacjenta: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 2. Zrozumiałe przekazywanie informacji o stanie zdrowia: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 3. Stosunek lekarza do pacjenta: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 4. Jakie są Pani/Pana oczekiwania dotyczące jakości opieki lekarskiej? Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz... C. Jak ocenia Pani/Pan jakość opieki pielęgniarskiej? 1. Czas oczekiwania na zabieg/badanie przed gabinetem: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 2. Dbanie o zachowanie intymności pacjenta: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 3. Stosunek pielęgniarki/pielęgniarza do pacjenta: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 4. Jakie są Pani/Pana oczekiwania dotyczące jakości opieki pielęgniarskiej? Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz... D. Jak ocenia Pani/Pan organizację Przychodni? 1. Informacja o terminach i godzinach przyjęć lekarzy: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 2. Wygląd i czystość w pomieszczeniach: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 3. Sposób realizacji usług w Przychodni: bardzo dobrze dobrze źle nie mam zdania 4. Jakie są Pani/Pana oczekiwania dotyczące organizacji Przychodni? Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz... E. W funkcjonowaniu poradni najbardziej odpowiada mi: Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz... F. W funkcjonowaniu poradni najbardziej nie odpowiada mi: Proszę, wpisz tutaj jakiś komentarz...